czwartek, 19 kwietnia 2012

koci spisek


Zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam nigdy nie zrozumiem kotów. Ani ludzi którzy wynoszą koty na piedestały słodkości. A teraz się wyda czemu tak hejtuję kocie filmiki- BO MÓJ KOT TAK NIE WYGLĄDA! :'( tak, wydało się ja po prostu zazdroszczę właścicielom tych słodkich kocich dzieci, kocich mam przytulających swoje pociechy, kotów przytulających się do swoich osobistych psów.
Moja kota jest tłuściutkim, upasionym na whiskasach tworem, który szczeka, poluje na psa, nie ma potrzeby czułości i wrednie, z nudów miauczy prosto do ucha o 5.00 rano. Właśnie na nią zerkam czy na pewno mam podstawy by być wobec niej taką surową i... tak, wszystko się zgadza- to bez wątpienia brzydki kot.
Biedni ludzie obejrzą filmik o słodkim kociaku który połaskotany po brzuszku podnosi łapki do góry i co? Minie kilka miesięcy i patrzy na Ciebie mordka (która nawet w epoce kamienia łupanego nie mieściła się w kanonach piękna) której mina wyraża "Are you fucking kidding me?! Myślałaś że zawsze tak będę wyglądać? Trzeba sobie radzić w życiu, inaczej nikt by mnie nie chciał.".

Co tu dużo mówić... jak przyjdzie ta bryłka tłuszczu obrośnięta futrem i wyda mi komendę "Głaszcz!" umieram z radości i rzucam się do głaskania z okrzykiem "Kocham Cię kocie!"



cóż za brak kreatywności! tekst: http://nonsensopedia.wikia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz